wtorek, 25 lutego 2014

Panie i Panowie: Białko sojowe

Kupiłam troche za namową współlokatora, ale nie żałuje, być może jest to jeden z lepszych zakupów w mojej wegańskiej 'karierze'

wygląda ono tak :D

Dostępe smaki to: truskawka, czekolada, wanilia
Ja zaoapatrzyłam się w 2 kg wanilli, za niecałe 60 zł.
Nie zjadam tego na masę :O tylko raczej jako uzupełnienie codziennej diety.

Zjadam jako "mleko" do płatków owsiaych, z mrożoną kawą, albo poprostu wypijam jako napój.

Cena: 60 zł/2 kg; 25zł/750 g jest chyba najniższą ceną za jaką moża posiąść taką ilość białka. W opakowaiu 2 kg jest około 70 porcji, przy czym ja robie z mniejszej ilości proszku a z większą il. wody co daje mi jakies 90 porcji po 500 ml każda. czyli jakies 45 litrów płynu za 60 zł (!) co daje jakieś 1,3 zł za litr czyli dużo, dużo miej niż zwykłe mleko sojowe a jest bardzo smaczne. Wprawdzie obawiam się że zaim zużyje tą paczke to wanilia zdąży mi się przejeść. Ale to się okaże bo jak narazie jestem bardzo miło zaskoczona smakiem.

Skład: Nie zawiera węglowodanów. Na porcje 30 g jest ok 24 g białka i 0,5 g tłuszczu.

Skład aminokwasowy


W razie wątpliwości odsyłam TU :)

Co sądzicie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz