środa, 26 lutego 2014

Angus - kot trochę specjalnej troski



Śliczny roczny kocurek do adopcji. Wykastrowany, odrobaczony, z pełnym pakietem badań i szczepień.

Angus trafił do mnie na dom tymczasowy po tym jak jego była rodzina (jęsli tak to można nazwać po tym co zrobili) oddała go do schroniska bo "jest agresywny". Kłamstwo jak każde. Angus w istocie lubi czasem dziabnąć ale to z miłości i jak każdy kot nie po to by zrobić krzywdę tylko dla zabawy. Jest czyściutki i piękny. Zakochałam się w nim w chwili kiedy go tylko zobaczyłam. Niestety z racji tego, że nie mogę przygarnąć każdego kota na świecie jest u mnie tylko na DT. Jest on troche wychudzony ale nabiera masy :D Po zamknięciu w klatce popadł w depresje i w ogóle nie chciał jeść, ale w chwili kiedy przekroczył próg mieszkania od razu udał się do kuchni w poszukiwaniu jedzenia. Na początku był lekko nieprzystępny z powodu nowej sytuacji, obcego miejsca ale wystarczyło mu dać trochę miłości i oddawał 2 razy więcej. Jest trochę specjalej troski bo potrzeba dużo cierpliwości i pracy z nim żeby naprawić błędy wychowawcze poprzedniej rodziny ale szybko się uczy zmieniać niepoprawne zachowania. Jest u mnie już 2 mce i jest prawie całkowicie odmieniony. Kocha się przytulać i biegać razem z moim drugim kotem. Pilnie poszukuje domu stałego, albo kolejego 'tymczasu'. Gwarantuje że będzie cudowym kompanem, więc jeśli ktoś poszukuje przyjaciela to właśnie on.

Mogę go dowieźć w każde miejsce byle Angusek zaznał miłości i rodzinnego ciepła. 

W razie potrzeby dodatkowych informacji:
Mój nr: 517 254 710
E-mail: andziagoc@gmail.com

Daj mu szanse na dom!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz